Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

On-line kurz internetového marketingu: Řešení úkolu z 9. lekce

16.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

On-line kurz internetového marketingu: Řešení úkolu z 9. lekce

Na konci deváté lekce jsme si dali za úkol nastavit komplet GA na své stránky a sledovat konkrétní údaje. Pravděpodobně ještě neuplynul příslušný časový úsek, potřebný k provedení analýzy a dalších opatření, ale pár slov o tomto úkolu si uvést můžeme.

Hlavní zdroje návštěvnosti zjistíme ve starší verzi v nabídce Executive Overview/Visits by Source, v novější verzi zvolíme v levém menu Zdroje návštěvnosti/Přehled. Zde vidíme, jaké procento návštěvníků přímo zadalo do vyhledávače webovou adresu, jaké procento přišlo z odkazujících stránek a kolik se k nám dostalo z vyhledávačů. Také zjistíme, jaká klíčová slova návštěvníci zadali, z jakých stránek se k nám dostali apod. Toto jsou základní informace pro to, abychom mohli zvolit směřování naší reklamy, jaká slova používat atp. Zobrazená stránka by mohla vypadat asi takto:

Poměr noví/vracející se návštěvníci zjistíme opět v nabídce Executive Overview/Visits by New and Returning (v nové verzi levý panel Návštěvníci/Noví vs. vracející se). Vidět pak můžete něco takového:

Dále je zde možnost nastavení filtrů, kde si můžete zadat, zda chcete zobrazovat jen určité návštěvníky (obsahující) nebo určité nezobrazovat (vyřazující). Pokročilý filtr vám dále umožní filtrovat podle dalších kritérií a přidávat více kritérií (podmínek) vyhledávání. Také si zde můžete nastavit zobrazení průměrné doby na webu a další možnosti, např. z jakého města byl návštěvník, jaký používá operační systém, internetový prohlížeč, nebo dokonce rozlišení jeho obrazovky. Těchto možností je zde velké množství a nastavit si je můžete vedle grafu v řádku Typ

 
 Napište nám
 Děkujeme, na Váš podnět budeme reagovat do 24 hodin v rámci pracovního týdne.
Input: